i used to live in a vodoo city




paulinas fantastiskt stora resväska brevid min



jag och sarilla dricker len kaffe latte

i riksdagen såg vi ingen kändis som vi hoppades på
men rickard wolf vi såg senare en annan dag
jag såg också en bastant kvinna med väldigt noppade ögonbryn och lång brun hårman som jag är säker på är någon slags tv-personlighet
jag kan tänka mig att hon klär i kockmundering...
sedan på världens sämsta klubb vi for
jag dog av trött och less-het
inte lätt att va på topp efter en natt på bara 4 timmar
dagen efter var som sådana dagar kan vara men shoppa är ju alltid kult
på kvällen kvällsfikade jag sarah och my på ett myscafé och spanade på sovande fullegubbar
söndag avslutades med världsagod pizza på vapiano
jag kom hem med världens hesaste röst ärvd av maja

och stockholm är kult
även om jag alltid trivs lite när jag kommer hem

/jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0