och du står givakt med din ryggrad och tog fyrahundra slag

åh vad jag inte har tid
typ inte med någonting
eller kanske med allting förutom att göra ingenting
orkar inte med någonting mer nu
vill ta en vecka ledigt och bara äta upp alla pengar jag tjänar
så att de stannar någonstans längre än en timme
dansen är så hiskeligt jävla rolig
både street och modern
monster och fågl
men allt jag vill är att *pangpangpang* och ta dina pengar

i fredags firade vi xtus
film och mys skulle det bli
mollys det blev
det var tråkigare än jag hoppades
och jag var inte lika full som jag brukar
jag känner att det är slut med det där nu
för ett tag va
inte för alltid
nej nej
firandet hos chrissa var ju iaf megaskojigt det
och jakten/stressen/peppen vid 10snåret fick mig nästan att smälla av av kult-het

igår var jag trött som jag alltid är nuförtiden
på jokkmokks gator jag vandrade
och i baksätet på vägen hem levde jag i den egna världen ett tag
hem till perran min och vi påbörjade vårt kritiska tittande av tvillingtopparna
per va int kritisk
men jag lovar jag ska

loppis idag var roligrolig men så mycket pengar tjänades ej
180 + kjol + bralla + mazarin + kaffe + parisare + cola
är dock en god vinst för gott sällskap
press on a inringad galgeon så fåru se vad som händ
mysig och god middag med släkt och vänner mellan dansen och det

och där har ni min lilla återblick av helgen

godnatt och kram
en sån vill jag ha
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0