om jag kunde flyga


är less på mig och mitt liv ju
alla dagar är som alla andra dagar
vaknar, ångest, skola, kommer hem, sitter vid datorn, äter, tränar, kommer hem, har ångest, pluggar (kanske), lägger mig, vaknar, ångest, skola, kommer hem, sitter vid datorn, äter, tränar, kommer hem, har ångest, pluggar (kanske), lägger mig, vaknar, ångest, skola, kommer hem, sitter vid datorn, äter, tränar, kommer hem, har ångest, pluggar (kanske), lägger mig, vaknar, ångest, skola, kommer hem, sitter vid datorn, äter, tränar, kommer hem, har ångest, pluggar (kanske), lägger mig, vaknar, ångest, skola, kommer hem, sitter vid datorn, äter, tränar, kommer hem, har ångest, pluggar (kanske), lägger mig.
sen kommer helgen
då super jag
sen kommer veckodagarna igen
evighetens dagar
det är svårt att finna inspiration och blicka framåt när allt bara är så enformigt och tråkigt
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0