shop women's clothes

mamma hade en bra programidé
tänk om man istället för alla naturprogram bara hade program om människor
alltså fakta
vad vi gör, varför vi gör det, vad vi behöver
kanske inte istället för naturprogram
men som ett naturprogram
mycket man nog skulle lära sig
om mycket konstigheter som vi har för oss
förstör för varandra
för oss själva

upptäckte alldeles nyss hur otroligt ynklig jag kan se ut
speciellt när mitt ansikte är lite vinklat åt höger
tänkte lägga upp en bild som bevis
men jag ångrade mig

jag vill ha ljus och värme
medan jag väntar sover jag bort tiden
för ja, jag har inte givit upp sömnen som jag sa att jag skulle igår
vår komsi komsi
vi dör ju här

/julio

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://svtplay.se/t/102814/vetenskapens_varld

2011-02-21 @ 09:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0