i can see for miles

idag kom jag till underfund med att jag inte är jättebra på något
så deprimerande
mitt cv:
"hej jag heter mimmi och jag är medel i allt"
eller
"jag har inga intressen, inga egenskaper och jag gör inget på min fritid"

vill ju ha en talang
tänk om jag har en dold talang i något jag aldrig har gjort
typ som att cykla enhjuling, curling, att tämja tigrar eller att spela tvärflöjt

känner mig otillräcklig och dålig
muttantttt blä
kommer väl sluta i mjölkdisken på ica i en bortglömd stad eller något liknande bara för att jag inte duger till något annat
/mimmi

Kommentarer
Postat av: sign

du e rolig

för att det där är inte ens sant, men sen e du jävligt skoj också

2011-01-06 @ 21:32:31
URL: http://nintendosigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0