mona-lisa

pryder min mobils bakgrund

tänkas att jag fyller år i den värsta månaden
kallaste
längsta
mest hemska månaden
det är två veckor bort nu och jag är inte beredd
inte det minsta
det som jag har väntat på så länge ju
tänk om friheten inte lever upp till mina förväntningar
men det tror jag att den gör
kanske

jag håller på skriva önskelista på ett a3-blad men jag vet inte vad jag vill ha
sommar typ? smalare ben? brun hud?

jag funderar på om jag ska styra födelsedagspartaj med inbjudningar eller bara ett litet fika
klarar inte med inbjudningar
hatar det
men älskar martenserna



/loserN ovan

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det äntligen rätt storlek?:D

2011-01-19 @ 23:18:42
URL: http://jlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0