och jag såg min ungdom trampa gasen i botten

skratt och snusklekar hos susa
station var dansigt men tiden var så kort och jag så förvirrad
mys och en lycklig morgon
åt pizzarester och såg pretty woman för första gången
sedan blev mycket annorlunda
middag hos farmor&farfar
b&j, p3 guld, solsidan

idag har varit en lugn dag
och jag njuter
har sett mig själv som fem år
dansa till ricky martin
sedan dansade jag i min artonårskropp
min rumpa gör redan ont

jag tog inga bilder i fredags fast jag ville det egentligen
"jag är för lat före"
verkar det som
som jag och emmas nya hit

jag skulle vilja kunna hålla andan under vatten utan att hålla för näsan
kan inte du lära mig?

/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0