jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan


sitter bara och väntar på att bloglovin' ska uppdateras
fastnar med blicken hela tiden
vad ska man göra för att känna sig som 18 år?
köpa cigg? skaffa internetbank? telia max 25 + fri surf?
tittar på julias teckning som hänger på min vägg
vi två, 18 år
lyssnar på it ain't me babe
sen lyssnar jag på flume
mitt friskvårdskort är spärrat
pappa satte in cd-spelare i min bil ikväll
jag satt i baksätet och tittade på
hatar skolan
h8 it
allt var bara för bra för att vara sant
och för att vara jag
på riktigt

h8 allt
och gud eller vem fan det än är h8ar mig
/mimmi

Kommentarer
Postat av: sara

inget kan va för bra för dig, för du är sjukt jävla bra och om något inte passar tillsammans med dig är det väl ba ett bevis på att något inte är lika bra som du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-01 @ 18:49:45
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0