vi luktar fan skit


och jag e ju så himla kär

imorgon drar jag typ till pite och badar och busar
fetisch
verkligen

bror&annis har flytt landet och blir borta i 10 veckor
thailand och de

det finns inga fördelar med att vara 17
fyfan
får/kan inte ens skaffa telia max 25
vilken idioti

skolan börjar om snart
halva trean kvar
1 termin till jag tar studenten
i min gröna studentmössa
helt sjukt
ibland tänker jag att jag inte orkar en endaste termin till
men sen tänker jag på allt jag kan göra när jag har gått ut
och sen tänker jag att jag visst orkar en termin till

grattis till anna roccola som fyller 17 ida ju
/mimmi

Kommentarer
Postat av: sus

jag ska å till pite imorn!!!! köng

2011-01-03 @ 21:46:51
URL: http://hejsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0