vixen

jag har färga håret mörkare
tonat det menar jag
säger alltid fel
men omg vad lite det gör
0%
orkar inte lägga upp en bild
det är ändå nästan ingen som sett att något har skett
hihi

jag känner mig vuxen
överraskande nog känns det inte sorgligt alls
har samlat på mig många poäng idag
om man nu kan det räkna det i poäng
sovit mer än 9 timmar inatt, det är mog1
kört bil.., mog1
..till jobbet, mog1
och därefter jobbat i åtta timmar och sedan kört biln hem
wow
tänkte fira denna otroliga utveckling med att inte sova någonting i natt
eller helt enkelt lägga mig "sen någon gång"

 
mums

jag har hittat en potentiell balklänning
det är bra

det är bra
/jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0