we're not in kansas any more

justice live dvd äg
min otroliga megatagg för imorgon äg
min kille äg
jag äg
mina polare äg
min familj äg också
men de träffar jag int så mycket...
det äg att min otroliga megatagg gör mig megapigg så att jag troligtvis inte kommer somna ikv
för då har jag en anledning att lyssna på ägig musik i mina ägiga hörlurar
och inbilla mig att jag äger det fett ägiga dansgolvet imorgon
att äta pizza från viking imorgon kommer äga
att sätta på lösögonfransar imorgon för första gången kommer äga
att jag har blivit någorlunda frisk från min förkylning äg
ja, man kan helt enkelt säga att mycket äg just nu
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
G

may the force be with you
som jag skulle ha sagt på min förraförraförra blogg

godnatt
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0