albus severus potter



jag sitter här i nyrummet
blickar ut över mitt nya neighbour hood
sippar på en go kopp blåbärs-te
ur en mugg jag fyndade på indiska
en plånka fattigare
en iphone mindre
jag börjar vänja mig nu
men serri, folksam, wheres tha money???

ikväll såg jag och emma på bio
jag som ägnat en så fantastisk stor del av mitt liv åt harry p
jag tycker att slutet är ett skämt
bokslutet lika mycket som filmslutet
icket att jag ser på fenomenet skeptiskt för det
nej
slutet piggar upp
rowling vet vad hon snackar om
en parodi på sig själv, det är vad harry handlar om
ett perfekt slut på en perfekt saga skulle bara bli för mycket
albus severus potter
det bådar ju bara för ett ultimat godnatt-skratt
hahahahahahahahahahahaha

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0