all I want to do is ride bikes with you


pic: amanda-my

blottad och ensam står jag kvar

känner och tänker bara saker som jag inte borde känna och tänka
gör saker som jag inte borde
men gör om det igen
och igen

vet inte om jag plågar dig eller du mer
mest plågar jag nog mig själv
medvetet eller omedveter får stå oskrivet

jag hatar inte mig
men jag hatar när jag inte vet eller känner någonting
bara är tom
och velig också för den delen

"jag vet inte" är världens sämsta mening
det är ungefär allt jag vill och kan säga just nu

all i want to do is ride bikes with you
/mimmi

Kommentarer
Postat av: mysan

vilken cp-kvalla det blev på bilden ju!

och btw jag finns här och håller din hand<3

2011-07-28 @ 04:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0