amen åh

fantastiskt vad mycket fantasin kan ställa till med
allt egentligen
jag tänkte att allt skulle bli bra
det blev det inte
men samtidigt kanske det blev bättre

varför ska det vara så svårt att vara rätt
rätt för sig själv?
och för andra
såklart

dimman låg tät och röd-solen gick upp
fan vad fint
såna saker som är så fina
de kommer aldrig igen
aldrig på samma vis
inget kommer igen på samma vis
jag babblar
mest för att jag är full
kanske också för att jag är ensam
eller för att jag sitter vid datorn för första gången på en vecka typ
kanske mest för att jag har dåligt samvete över att jag förpestar rineogline med mina fule inlägg
undra varför jag då babblar
jag tror inte det gör saken bättre

jag är sugen på parisare
om inte det så iaf pommes med sourcream and onion
vore nåt va
har typ ätit det varje dag på senaste
jag druckit vin varje dag också
känner knappt av det längre
men det hör väl till

min näsa är otroligt uppnäst
eller kanske inte uppnäst
men uppåt-lutande på nåt sätt
sånt jag mest ser när jag är på det här humöret

haha fuck me doing this inlägg in such a weird mood
bye
/juliass

Kommentarer
Postat av: Anonym

både du och din näsa är väldigt väldigt fina julle<3

2011-06-09 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0