did the best


gårdagen är gången och frihetstiden är kommen.
fe-en.

världens bästa dag hade jag, förutom lite dålig på slutet, men det gör ingenting för allting annat var så bra.
29+ och strålande sol,
champagnefrukost med jordgubbar,
världens oskönaste skor,
fotografering,
kyrkligheter,
prästen sa: jag blir så glad av att se alla vita hattar samlade här idag..,
"sjung om studentens lyckliga dagar",
skrik på ryckig skrinda,
svettmiddag på olles med lillsläkten,
grinkalas, kramar och kärleksförklaringar,
svettkrig på dansgolvet,
världens längsta köer, världens längsta väntan och världens bästa sourcream & onion,
kyla, bitterhet och ensamhet,
räddare i nöden,
och myggbett hela ryggen.

just nu ligger jag i min säng med blå och uppsvälld fot.
just nu ligger troligtvis min jackan på någon äng på sunnanå där jag glömde den igår.

kan man säga att man har sommarlov nu?
typ inte.
man kan nog bara säga att sommaren är här, och att jag aldrig mer kommer att ha något lov.
är jag vuxen nu?
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0