jag vill sjunga om den igen

hej gott folk.
här kommer en salig blandning av redigerade, oredigerade, egna, snodda, fula och snygga bilder från studentdagen.

den årliga skolavslutningsfotograferingen bredvid malus baccata umeå- trädet


for på lite champisfrulle på sunnanå. här är tjejerna hajhaj.


for på skolan och söp lite till.



fick betyg och frukt.


gick mot kyrkan.



kom ut ur kyrkan och hittade tillslut mina anhöriga. fick tusen blommor, två gosedjur och 3 plakat.


fotade lite med klassen sen, och svettades i luggen.


klättrade upp i skrindan och började skrika lite.


kom till torget där vi körde uppträdande i sann timon och pumba-anda.


kom hem och öppnade nazi-paket.




for på olles och åt middag, kom hem, fikade och bruschan sprättade champange i studenmössa till min ära som jag sen drack.


for iväg till sunnanå för att möta upp med klassen. alkohol jeah.



albin busade med cerpentiner och albin var rädd om sin öl.

sen fick kameran vila i väskan resten av kvällen.

vill göra allt igen.
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0