Bara en töntig rubrik.

Om inte världen hade varit ond hade jag just nu befunnit mig i umeå.
Full och pepp och bekymmerslös.
Bevisligen så är visst världen ond för jag är ju iaf inte i Umeå.
Istället sittligger jag här alldeles själv i min säng. Med krokig nacke, med töntigt rosa sidennattlinne och med töntiga körsbärslakan.
Tänker att det skulle vara passande med en klickbar livebild här.

hejhej jag är en töntwinner

Lider dessutom av "lätt" ångest.
Vad-kommer-egentligen-hända-efter-gymnasiet-ångest.
VAD KOMMER EGENTLIGEN HÄNDA?!???!?
Jag blir en vuxen.
Det är det enda jag vet, och det vill jag typ inte.
Vuxna är läskiga.
/Mimmi

Kommentarer
Postat av: emma

grabbinlägget da</3

2011-03-12 @ 15:25:42
URL: http://kyssminbicep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0