favorit exakt nu

Favorite Color: ljusblå


Favorite Musician/Band/Song/Album: grizzly bear


Favorite Artist/Painting: susas teckningar


Favorite Photographer/Photograph: vet inte så många, men mimmi och min lillasyster är de bästa jag vet


Favorite Blog: wetbehindtheears.com, som jag också snodde listan av


Favorite Flower: jasmin, moringa från body shop<3


Favorite Scent: pers hud


Favorite Inanimate Object: var tvungen att googeltranslatea inanimate, det betyder livlös om du inte vet, och jag säger min mobil


Favorite Being: hästar, så fina dom e


Favorite Quote: "gud va tur att man inte har en jätteinfekterad finne just nu" 


Favorite Food: fläskfilésås och pasta


Favorite Dessert: cheescake


Favorite Movie: juno, alla sagan om ringen eller napoleon dynamite


Favorite Book: typ liftarens guide till galaxen eller alla harry p


Favorite Activity: fika, som jag ska göra exakt om kanske en kvart



af clara!

adios
/julios


Kommentarer
Postat av: susa

hahah mina teckningar? int har jag ritat nå

2011-03-03 @ 22:19:24
URL: http://hejsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0