I OWE U A LIMO

et mig
jag har haft samma kläder i två dygn
utan att ta av mig dem
nästan
känns ju sådär utomordentligt fräscht og bra

med min nya fräscha rygga jag stadens gator vandrar
kör bil med den vid min sida gör jag också
flänger hit och dit
och alla mina livsviktiga prylar har jag i den
som min halsduk
och min tandborste

efter tre timmars sömn så mår jag förvånandsvärt
jag bara mår
svidiga ögon och lite ont i magen
men det är vad man får ta antar jag
ikväll kommer nog bli trevligt
trevligt med lite avslappnade trevligheter
och ledigheter

puss
/julia

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg:)

Gå gärna in på min blogg och ge tips på vad& vart man kan tatuera sig :)

Ha en fortsatt trevlig lördag!

2011-03-12 @ 17:42:40
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0