fire walk with me

du och jag sjunger på tåget
du och jag lyssnar på regnet
du och jag vi är samma
du och jag vi sjunger i en park
du och jag i är gnistan
du och jag väntar på gryningen
du och jag och alla ställen vi har varit på
du och jag sitter på gräsmattan

jag längtar tills vi kan sitta på gräsmattor


jag lurar i mina nya brillor som skeppats från usa
fast först från australien för det är där de är gjorda
besöka deras hemland med dem på min nos vore nåt va

fast först till london
men det har ni ju hajjat vid det här laget
JAG FÅR SPUNK
hihi!!!

jag vill göra en vit tatuering
/julio

Kommentarer
Postat av: Mimmiiii

2011-03-07 @ 18:24:40
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojsan...

det jag skulle säga var:

ASFRÄSCH!!

2011-03-07 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0