visste ni att julias hund där nere har blå tunga?


tänkte väl de
tur att en hundexpert som jag kan lär er lite viktig fakta

hatar bloggare som flännar över skolarbeten men jag bara måste göra det nu
hatar fan spectrum
projektrapporten skulle vara inne innan alla andras
har fått två svenskaskrivuppgifter i veckan
en reklamanalys och en debattartikel som vi dessutom ska redovisa sen
imorgon får vi samhällshemtenta
"hej på er"

ska fan klippa allas toung inklusive min egen
trodde jag skulle få slippa ångest för ett tag
nänänä

ikväll åt jag föddelsedagsmiddag i bolidn'
vi körde även den klassiska skrivleken
pappa stavade ägg med e och farmor och farfar stavade zebra med s

det är iaf trevligt att jag slog nytt rekord i rat on a scooter
/mimmi

allt jag egentligen vill ha är bakismorgonlangos i stekande sol på festival
/Mimmi

Kommentarer
Postat av: emma

bästa langosupplevelsen evah

2011-03-18 @ 09:34:38
URL: http://kyssminbicep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0