i oc är allting alltid bra fastän det är dåligt

och i verkliga livet är det inte så
jag vill bara sticka iväg och komma bort ifrån allt och alla
men samtidigt känner jag mig så ensam och vill jag bara ha världens hårdaste kram
inget har hänt och inget är fel
bara jag och allt min upfuckade hjärna tänker
jag orkar inte försöka och jag orkar inte låtsas
och det är det nu jag måste prestera
igår ville jag inte somna för jag visste att jag skulle vakna och känna så här
jag vill gräva ner mig men någon har gömt spaden
jag undrar varför kidsen i oc aldrig har läxor
/jules

Kommentarer
Postat av: sarill

ryck upp dig djurill!

2011-05-08 @ 18:00:01
Postat av: susa

kom hit till datasalarna så får jag ge dig en hård kram<3

2011-05-09 @ 11:44:05
URL: http://hejsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0