blöjmissfoster







känner mig så konstig
typ som en maskin
en maskin som bara går och går och går och går
inget krävs för att maskinen ska stanna och heller inget för att den ska gå

det regnar varje dag här
kläderna hinner inte torka under natten innan man ska på med dom igen

imorgon jobbar jag 2 mil bort
börjar 08.30 och slutar 16.00
enda bussen som tar mig dit går klockan 07.20 och bussen som tar mig hem går 16.33 för att vara exakt
jag kommer in genom vår ytterdörr ca 17.30
nästa jobb börjar 19.00 och det ligger 4 km bort
cyklar dit i vad jag antar motvind och spöregn
slutar 22.30 och måste sen ta mig hem i samma slags väder
kommer hem, fixar, lägger mig på min iskalla uppblåsbara madrass
väckaren ringer 06.16 dagen efter det
det är lördag
cyklar åter igen 4 km i spöregn och motvind för att ta mig till jobbet
jobbar 07.30-15.00
cyklar hem sen igen
så ser min såkallade början på helg ut
jobbar på söndag också btw

fml

ju snabbare dagarna går, desto bättre är det
det är hemskt att det är så
hemskthemskthemskt
befria mig
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0