natti natt

Okej, jag ska nog ge upp det där med att försöka blogga mer
då kanske det faktiskt händer att jag gör det
har dessutom försökt producera bilder hit till bloggen
det resulterade i 2 fenomenala bilder på tilda iofs
men jag vet ej om de ska få se bloggljuset än hähä
jag och per har flyttat nu!
till två rum i en femma som ligger på heden
dvs typ två kvarter från stek-avenyn
vi har inrett med lite lampor, en kaktus, en annan växt och papper
i helgen var ju förresten hamngatan och salenko här på besök
det var helt superbt att få träffa salenko-gubbarna igen
det värmde våra höst-hjärtan litte
öl och kära norrlandskramar
smygkikade på jose gonzales
sen kom min systeryster hit från skellefteå igen
hade längtat så efter na
vi loppisfyndade
eller jag fyndade och hon guidade
jag va på två sleepovers på rak
en hos claris och en hos tildis medan per turnerade vidare genom sydsverige
jag har nya glasögon
känner mig som mamma som ung
ikväll såg jag och tildan paranormal 3
huvva lila läskig
nu ska jag och perra titta på pan am & himyms senaste säsong
jag längtar till juuuuuuuuuuuuuuuuuul
/julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0