nothing is real but the girl

tattoo jag fick av susa<3
läskig bild på världens snällaste hund kasper som vi sorgligt nog int bor med längre
ex-modellen tilda gör sin grej i neonsljusens sken
jag och ema dansar disco på estetfesten i kanals matsal på vår vägg
per e söt framför vår nypyntade lampa
på denna bild finns många fina detaljer att lägga märke till om man vill
1 per gäspar
2 susa spanar in castenmiller i fönstret
3 jag har sytt en gardin
4 min trädocka håller på kissa ner sig
5 vi har en kaktus som heter kicki som e sticki
6 jag har kvar godis i min sista godispåse (imorgon inträder jag och tildos godislöfte......)
7 på den lilla bilden näst längst till höger i fönstret tar två tjejer varandra på brösten
ung mamma på vår vägg + asiat
ny somrig tygpåse från emmaus
fröken julia säg ssssch åt sina bångstyriga elever i sina nya brillor (och sina ojämna näsborrar) jao
jag sitter för tillfället och lyssnar på david lynch
ikväll ska vi på jazzhuset och se westkust
heido svanungar
/julio

Kommentarer
Postat av: anna raa

åh, julié<3

2011-11-12 @ 19:37:54
URL: http://error-terror-error.blgospot.com
Postat av: Märta

Åh vad mysigt ni verkar ha fått till de! :) hoppas jag kan komma och hälsa på er!! Kramar

2011-11-12 @ 20:04:11
Postat av: tildatildistildan

shit het!!! åå du är bäzzt

2011-11-13 @ 04:12:48
Postat av: soof

ååhh julle såknarej<3

2011-11-13 @ 10:28:08
Postat av: mimone

finfinfina du!! det skär i hjärtat av saknad ibland.

2011-11-13 @ 19:14:07
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0