pers fossingars doft

här sitter jag och är farlig/snäll i webben
I MED NYA MAAAAAAC
fatta he int
det ä ju ba helt sjukt
här sitt jag å per och ba macca mittemot varandra
på den tredje bilden kan ni se mitt nya iphonefodral jag har virkat
äkta juuuul va
a just dä
har en iphone också
köpte den av börje för en billig peng
jag är så nördig
älskar mina prylar<33333
per har haxxat hem massa kuliga program åt mig också
wääää
kommer typ sitta här jämt
förutom när jag och per ska se håkan bråkan-kalendern
igår var jag, tilda och josefin på stan
vi fikade, åt soppa, testade parfym, fick komplimang för parfym, tilda köpte dyr-skor, tvättade händerna på lush och såna allmänt rowliga grejer
idag åt snabb-åt jag med tildan, jossan och latten
sen komme perra och vi tog oss återigen en hederlig runda på stan
per köpte second skin-jeans
örjans gåva till människan asso (man vill till och med ha dem på sig till sängs)
och en mexican-same-tröja
och josefin en fiiiiin prinsessklänning töp
och jag köpte tejp
OCH EN MACBOOOOK
fast det har jag ju redan sagt
ska se håkkebråkke nu
heido lovers
/julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0