they call me mellow yellow

buda på mina docs på tradera!
strl 38! utropspris 199!
kom å köp!
götlaborg är kult
igår låg jag och hade ont i maggen hos tilda
dels för att jag druckit way too mucho mjölk och dels för att rötotten är så rrrrowlig
vi spela bubble trouble
jag var dålig och tidla coachade mig bestämt men uppmuntrande
precis som en ex-elit-idrottare ska
idag var jag och jofesin på billig shoppingrunda
jag köpte en tekanna som jag hade sönder i affären = jossan fick chans att visa sina prutar-skillz = 60% rabatt jao
sen tappade kannan handtaget på vägen hem men he ä ju int hela världen va
fikade på berlin hann vi också med
jag jossan tildan och claran
fantastic four
sedan gick jag och claris och köpte go-mat på lyx-coop
lagade wraps med avokado champinjoner tomat sallad och tsatziki
oooooooooonom
vi åt med pero och tända ljus
räknade lite matte b som förövrigt var kult
LA UPP FINSKOR PÅ TRADERA SOM NI KAN BUDA PÅ
och nu sitter vi här
jag och per
han spela mine craft och bygger ett magnifikt hotell
och jag skriver blögg
snart ska vi no se senaste himym och nå häftig film
heido
/julio

Kommentarer
Postat av: Clara

du hjälper mig imon (notera stavning av imorgon) å va?

2011-11-21 @ 22:11:19
Postat av: Clara

du hjälpter mig imon (notera stavning av imorgon) å va?

2011-11-21 @ 22:12:17
Postat av: Clara

hihi, det blev visst två kommentarer. fast nu tre, hihihi. men ju fler kommentarer man får som bloggerska ju roligare!

2011-11-21 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0