x-mas time

helo
bäst-mamman min har varit här i helgen
men nu är hon int det längre
wäää det var så kult att hon var här
jag grät såklart lite när vi sa hejdå
jag clara och hon gick en helgkurs i modeteckning
det var kult
vi såg en så bra film på bio, niceville
och åt go sushi
sen hade vi julemys hemma hos mig och per
med glögg, pepparkakor & mögelost, mandariner OCH RUSSIN
vi körde alias och galenpanna och hade det bäst helt enkelt
vi tänkte gå på julmarknad på liseberg men det var stängt pga stormen
det har stormat här också alltså
fast ingen snö är det
bara regn rusk och 10 grader
bläk
längtar hem till jul/familj/vänner/snö heladanvarjeda
men det är kul här åååå
tilda har lovat att ta hand om mig som en äkta mor
per spelar på ostämt piano för mig
och snart kommer josse hit för att se hur vi bor
wiho
heido
/julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0