dag 11/en bakifrån-kram är det mysigaste man kan få och te är så gott

det blir roligare och roligare att bo här i götlaborg
i fredags kom clara och hennes kompisar timotej och julia hem tills oss
sedan gick vi ut på henriksberg där det var morrisey-kväll
vi dansade lite och mös under fleecefiltar på den stora terrassen
hookade upp med jet och pontus
så kult att träffa dem igen!
sedan tog jag och per en sväng förbi sibylla innan vi tog vagnen hem
himym var såklart obligatoriskt som godnatt-saga
det är det även på fest-kvällar
på lördagen gick vi båda upp tidigt
per skulle plugga med jägarna och jag följde med för att plugga prislista på glosboken
tänkte impa under provjobbet på onsdag
på kvällen gick vi promenad med maggans lufsar-hund casper
och såg 500 days of summer
igår var jag med clara och vi såg också film
no strings attached
fin film fin kärlek
jag och per lagade två soppor dessutom
kålsoppa och blomkål- och broccolisoppa
billig/nyttig/god mat här kom vi!!!
idag sitter jag på biblan som jag ofta gör
mailar, kollar upp viktiga saker, läser bloggar och sånt
imorgon ska jag på möte på ett café, onsdag ska jag provjobba på ett annat café och torsdag ska jag på intervju
snart kanske jag har mig ett jobb!
ett drömhus
det är väldigt dimmigt här i göteborg
jag tycker att det är fint och läskigt
jag tycker att luften har blivit lättare att andas
och jag tycker det är kul
/julia

Kommentarer
Postat av: e

jag tycker att du är duktig och du ger mig värme i mitt bröst, samtidigt som du ger mig en klump i magen, en klump som triggas av saknad. jag hatar saknad och jag älskar längtan. jag vill längta efter dig.

2011-10-04 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0