dag 12/I<3FAKE

när vi flög till barca köpte jag världens bästa tidning
I<3FAKE
den är gjord av jolijn snijders vars blogg jag har läst i nåt år nu
här är några delar av detta amazzzing magazzzine

man kan typ tapetsera ett helt rum med sidorna i denna tidning
för så tjock är den
och så många fina bilder finns det i den
btw så har jag blivit erbjuden jobb på american apparel lower east manhattan
och jag kan inte ta det eftersom man inte kan få arbetsvisum från sverige för såna jobb
jag är så arg
/julia

Kommentarer
Postat av: sus

gu va nice tidning!!!! marcel<3. men vafan, det søg ju det dær med american apparel:(:(:(

2011-10-05 @ 13:44:28
URL: http://hejsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0