jag lever jag lever

hej ni
jag lever fortfarande

sitter här på golvet i vårt fina hus
fleecen är på och likaså värmeljusen för att spara ström
snålsurfar på grannens internet
det är fest med andra ord

i huset finns inga möbler nästan
en smutsig soffa, ett runt soffbord, ett mintgrönt badkar och en konstig fotölj
i sovrummet blåser det in genom fönstret och golvet isar

tänker på alla där hemma
vår del av stan
mizz yah

jobbade i köket på lasarettet igår
packade disk jättefort och lade upp mat på brickor så som man bara har sett dom göra på film
brickorna kom rullande på band
barnehage idag

en liten uppdate helt enkelt
snart får vi internet på riktigt och då ska ni få en bättre inblick i mitt liv här i bodö
hajdo
/mimmi

Kommentarer
Postat av: Helen

Det ser ändå rätt mysigt ut, i all sin enkelhet. Värmeljus och öppen spis, inte helt fel. Men det finaste på bilden var ju så klart du!! Puss!

2011-10-07 @ 23:45:40
URL: http://madamerouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0