kaffe bitte

hej dålig bloggare
hej bra jobbare
eller kanske inte
men jag har iaf fått jobb på café berlin
per framför mitt jopp
tilda briljerar i kassan på mitt jopp
kom och köp dagens soppa hipstahzZz
i lördags var jag och pers hela klass på kontiki
en bambu-bar bara några kvarter från oss
förfest by myself<3
jao
jag och tildo ska nog dit i helgen igen för det ska vara nåt håkan-event där
det känns ju bara som ett måste nu när man bor i gbg liksom
för någon dag sen var och och per husliga igen och bakade lite kakor
min kärlek gör sin grej
kommer på mig själv med att få ont i magen/klump i halsen varje gång jag påminns om mina kära vänners existens
det kan hända att jag måste förbjuda mig själv att läsa lordsoffjordtown för att överleva
fast jag vet att det int kom å funka så jag kan ju lika gärna ge opp
miss u all so much<3<3<3
men på jul återses vi igen
jag har jullov i skell från 20e dec till 8e jan
denni
hihi ses då
nu ska jag strax iveg och träffa min syster och far som är in town
haido
/julio

Kommentarer
Postat av: emma

åhåååå vad jag saknar dig!!!! kom hit!!

2011-10-17 @ 18:13:59
URL: http://lordsoffjordtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0