you fought waves on sandy beaches, tripping balls on sunny days

hej
idag har jag sett titanic, gått ut med kasper och lagat fiskbullar till middag
jag och per har haft mysdag så jag har haft på mig pyjamas hela dan
min vardag nuförtin är att gå till jobbet varje vardagsmorgon
bakar, betjänar och fejar inne på café berlin
bränner gör jag å
eller bakar för lösa snickers-kakor
och säljer dem till kvinnan som spelar agnes mamma i fucking åmål
sen stannar jag kvar på cafét för att hänga lite med tilda som tar över efter mig
tar vagnen hem og lagar lite middag ihop med min man
sen ser himym tills vi somnar
eller så går vi ut och dricker öl
snittet på utekväller här i götlaborg ligger väla på en 2 3 ggr/vecka
jag trivs
jag och per flyttar in i två rum i en quinnas lägenhet på tisdag
den är jättefin och ligger typ så centralt man kan komma
så vi är glada
mest är vi glada för att nu får vi en andledning att fa på ikea
!!!!
jag är jättedålig på att ta kort på allt som händer här och det är synd
men jag tänker börja med det
och med att blogga för den delen också
nu när vi kommer ha trådlöst inet
wiho!!!
två fina bilder jag snodde av dig signe
jag sakna er så ja nästan sprick
saknar norrland
här är en gbg-regn-playlist
det är ganska regnigt här
bu
heido
/julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0