dag 1/det finns inga ord för hur mycket jag kommer att sakna er

efter jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen har jag bara gått runt runt
utan jobb, utan iphone, utan hemnyckel
förutom guffe och simons hemnyckel vill säga, men den har jag inte så mycket nytta av
jag känner mig hemlös
för fattig att köpa kläder i alla fina klädbutiker
för fattig att köpa någon dagens lunch
thank god för mackedonken + gratis wi-fi
igår var en hemsk dag
jag hade klump i magen och tårarna halvvägs genom tårkanalerna hela dagen
alla hatar ju hejdån men jag har inte riktigt förstått innebörden av det förrän igår
fy och fan vad jobbigt det var
världens världens bästa vänner och världens världens bästa mamma
tack för allt<3
jag grät på flyget och en tant tittade
jag brydde mig inte
och hon såg snäll ut
igår var en fin kväll
jag fick sova med min per<3
och vakna med han å
snart slutar han skolan och jag kanske slutar känna mig hemlös
min lillasyster slutar också skolan snart och jag hoppas att hon vill äta middag med mig och per
fira att jag har flyttat till göteborg
nu ska jag gå på weekday
och INTE köpa någonting
/julio

Kommentarer
Postat av: anna raa

<3

2011-09-23 @ 15:29:56
Postat av: Clara

det kommer bli bra, ju<3

2011-09-23 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0