dag 5

det var några dar sen jag bloggade nu
mest för att jag dagtid varit för uttråkad/söka-jobb-stressad för att veta vad jag ska skriva
och för att jag kvällstid typ umgås ihjäl mig med per och claris
de senaste dagarna har iaf testat min rastlöshet
att inte prata med någon annan än mig själv förutom bibblan-personalen och 7eleven-kassören i några timmar i rad har typ gjort mig galn
men trots att jag stundtals känner mig knäpp så finns mycket kul med att bo här i gbg
i lördags tex så kom pers nya vänner hit på fördrink
allihopa va så vackert utklädda till jägare från england
här har vi lordsen uppställda och redo för jakt:
vi gick på spännande polsk restaurang vid namn krakow
och herrarna (utom per) åt så jevulskt läskig mat
avkapat gris-lårben
synd att jag glömde att jag hade en kamera för tillfället
upplevde för kvällen en blyghet som jag inte visste jag besatt
kände mig som en åskådare ganska ofta
det betyder ej att jag inte hade kul för underhållande det är de minsann
kändes typ som att se på tv
kan bero på deras roliga dialekter
eller deras spännande fylle-historier
ut på villan for vi sen
ett studentställe
där va dä trevligt
iaf billigt
15 för öl och 15 för shot e ju vä la helt okej
speciellt om man blir bjuden
*fyllehundsjulia*
och icke att förglömma så var jag, per och clara på bio på fredagen
vi såg midnatt i paris, som var väl a helt okej bra
eller den var bra
men inte wow-bra
alla andra kvällar jag och per mest sett 2001: a space odessy eller himym
äntligen fick jag svaret på pappas eviga citat "sorry dave, i can't do that"
vilken lättnad
för övrigt så har jag bestämt mig för att sluta ha tråkigt
så imorgon har jag gjort ett schema för mig själv
1 promenad runt omgivningarna, kanske en tur in i slottsskogen
2 ägg-frukost
(må hända att de två översta punkterna byter plats)
2 söka jobb
3 söka jobb
4 söka jobb
5 jobb-sökar-paus + potatis-mos-soppe-lunch + första riktiga sessionen av julmusik för i år
sen tar mitt schema slut
får fila på fortsättningen...
den där potatis-mos-soppan borde få ett eget inlägg
men det orkar jag mest troligtvis inte göra
men den är episk iaf
älskar ni äkta mos, varför int förvandla det till en soppa?
den e ju ba för goooo asso
och jag har nu officiellt inträtt i min årliga jul-cravings-period nu
klassiker
såklart kommer den vara över lagom till juletid
men what the fuck som man brukar säga
jäklar vilket inlägg det här blev
får väla ta bilderna från vårt boende i nästa inlägg heho
(jag hoppas det är okej att jag slänger in ett "väla" här och där, jag är ju trots allt götebörgare nu)
kram
/julio

Kommentarer
Postat av: empert

haha stiliga gøssar

låter kul ju(l)!!!

saknar dig!

2011-09-29 @ 12:46:24
URL: http://kyssminbicep.blogg.se/
Postat av: Anton

1.Bra hylla att posera framför!

2. Killen i mitten ser sjukt "engelsk-jakt" ut, men de andra var också fina.

3. Huset ser svinfint ut, på bilderna ovan.

4. Fattar åskådargrejen, ibland kan det bli så även om man inte tror att man är en sådan. Typ inte helt fel ibland, man säger inget man måste ångra att man sa. Iofs kanske man ångrar att man inte sa något, men det är inte lika farligt.

5. Ta hand om er.

2011-09-30 @ 19:50:30
URL: http://megafonen.nu/musik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0