dag 6/mamma har lärt sig göra piltre

jag och per bor gratis i världens finaste radhus
alla hus här i änggården är gigantiska, gamla och färgglada
tyvärr har vår husvärd int satt på värmen här än
tur att vi har varann då da
här kan man se ett höstigt träd och bakdörren på vårt hus
trappen opp
väggen i trappen är full av uråldriga kartor
fint maggan!
vårt ena rum!
vi har nämligen tillgång till ett till rum aka pers pluggrum/vårt tv-rum
jag har inte packat upp mina kläder än så allt jag äger ligger liksom utspritt över den del som inte syns i bild
idag har varit en bra dag
kanske mest för att jag bestämde mig för att det skulle bli en sån
här är några bra saker som hänt idag:
1 jag gick en promenad i världens finaste skog, lilla änggården
2 jag åt världens godaste rostmackor + ägg
3 jag ska provjobba på måndag och kanske på intervju på ett annat jobb
4 jag såg claes malmberg idag på stan (kan ju passa på att tillägga att han gav oss en tjuga när vi stod och sjöng på möjligheternas torg för några år sedan)
5 jag fick äntligen kontakt med några av mina norge-vänner<3
6 mimo tipsade om att niva spelar på jazzhuset ikväll
7 så jag, per och kanske några jägare ska dit och se!!!
fick panik-jul-längtan på vagnen idag när jag satt mittemot två juliga tanter och det plötsligt började lukta apelsin
här kommer min klassiska julspellista med mina favoriter ifall ni vill mysa ikapp meme
JUL OG MYS
adios krämig brunsås
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0