fly fly away

inatt är min sista natt hemma
jag har inte försökt stänga väskan än
jag har inte skrivit ut flygbiljetten
enkelbiljetten
jag och mamma har gråtit ut ögonen typ
att växa upp
det visste vi att vi skulle
men ändå
ändå
det är så sorgligt
och så fantastiskt roligt
imorgon ska jag få kasta mig i pers armar
och skratta med min lillasyster
på fredag börjar jag en kurs i modeteckning i göteborg
och på lördag ska jag på middag med pers nya friends
jag har en kortare frisyr
och en flock fjärilar i magen
imorgon skjutsar världens bästa vänner mig till flyget
jag kommer saknar ihjäl mig efter alla er jag tycker om
och jag önskar jag hade tid att säga hejdå till allihop
men vi ses ju igen
ju
<3
signes bild sen sist jag var i gbg
här är en playlist:
BIRTH MARK
den heter så för att jag fick ett nytt födelsemärke när jag var borta
allting förändras
godnatt
/jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0