gå på disneyland med mig

mina ögon svider
jag har en klump i magen
det känner faktiskt som om hela jag ska gå itu
jag är lycklig
så ledsen
jag är panikslagen
livrädd
och jag känner mig så liten
på en sekund insåg jag hur mycket han betyder för mig
och jag smulas sönder av saknaden
men på torsdag ska vi ses
och jag ska äntligen få krama honom
jag kommer aldrig att släppa honom
inte inuti iaf
jag kom just hem från en tripp på en av världens största båtar med kanske världens knäppaste och roligaste släkt
i'll show ya some pics l8tr
jag lyssnar på ted jag med
han är visst på modet igen
"när mina ögon inte längre ser"
hör regnet utanför
"be careful what you wish for 'cause you just might get it"
pussycat-poesi
godnatt
/julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0