kom igen hjärna börja fatta

okej
packningen är i full gång
inte jag
här har ni 50 fucking kg av ren kärlek (bara mat förutom ljusen)

livet i bodö:
- äta så mkt som möjligt till så litet pris som möjligt
fett:p

tidigare i veckan hade jag ångest varje dag
nu känner jag ingenting
kan inte fatta något
wäähäää

kommer sakna alla fina himla mkt
saknar redan
sakna familjen
sakna katterna
sakna tryggheten
sakna mjölnargatis
sakna skellethellet
sakna icke-burkmat
sakna att vara arbetslös
sakna ba
ska livet gå ut på att sakna eller?

ge mig ba lite framgångsrikedom och saker på det sätt som jag vill ha det
thx
då säger vi så
awesome
/mimmi

Kommentarer
Postat av: luddaren

Saknar du inte degusarna????

2011-09-25 @ 09:42:48
Postat av: Mam

...och Bob?...

2011-09-25 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0