varför skriver jag alltid rubriker på engelska?

har inget av värde att skriva
vill bara klaga men det blir ju egentligen bara värre då
knappast kul för er att läsa då heller
har heller inga fina bilder att lägga upp

jag känner att jag vill flytta också
nununu
norgenorgenorge
ge mig ett jobb, ett ställe med tak och internet så är jag nöjd

känns som att julia har varit borta sjukt länge
kom hem då??

jag vill bada och bli brun
utomlands jomen visst

i helgen ska jag ha min första vita helg på ages
ska spendera fre-lör i umeå
känns skönt som fe-en

tar mig aldrig upp före 12 på dagarna
imorgon är det dags att ändra på det hade jag tänkt
(men varför ska man vakna när man egentligen inte har något bättre för sig än att sova)

hux flux hade jag skrivit asmkt av ovärde
precis som jag inte hade tänkt att det skulle bli

knyter ihop säcken med bästa låten just nu
/mimmi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att det låter som att susa skrattar oavbrutet i bakgrunden av den här låten. det blir jättekul om man tänker på det hihi

/Sigo

2011-09-15 @ 13:17:15
Postat av: sofia

haha när du säger det så, loli lolle lol

2011-09-15 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0