i will probably never say these things to you

en tid i norrland är åter förbi
jag undrar varför den stan alltid får mig att må så mycket
så bra och så dåligt
skellefteå måste ju vara världens tråkigaste stad fylld med världens bästa människor
jag lämnade ett grått kallt vinterland och välkomnades av gröngräset, knoppar på träna och temp.-för-varm-för-att-ha-långkalls
tack för det
det tänkte jag gå och fira genom att gå till mc donalds och äta min älskling quarter pounder cheese & co. med cheddardipp
att bo fem minuter från ett 24/7 macke do är bra ibland
jag och mamma sörplar kaffe i örviken
saknar na redan
adios
/julia

Kommentarer
Postat av: emma

alltså har du spatserat runt med långkalls kvinna<3

2012-04-12 @ 01:24:50
URL: http://kyssminbicep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0