missar det

hej.
jag är väldigt ospontan av mig egentligen, men jag kan inte sluta älska att jag bara gör det ändå. nu har jag bokat flyg till london en sväng och jag åker på onsdag. vad kul det ska bliiiiii.

i inlägget nedanför skrev jag att jag ville ha en djupryggad baddräkt. det fixade jag idag. såhär ser den ut.


i inlägget skrev jag också att jag ville ha en pennkjol, det har jag också fixat. (men denna är utan guldknappar tyvärr, men fin ändå!) enarmade banditen.



jag har köpt en fin tennist-shirt också, ba för att tennis äg.

jag har egentligen köpt massa mer saker men det gör jag ju typ jämt.
vi tar det en annan gång.

nu ska jag dra
hejdo
/mimmi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dina inlägg!! Puss & kram!!

2012-04-20 @ 21:53:36
Postat av: Sigge

Vårt trexbarn!!! Fina kledor mimzo<33 Buhu jag vill va medejjj!!

2012-04-21 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0