rocket sience

jag tror wes anderson har gjort en till superfilm
och ikväll har jag planerat att se ut som tjejen i den
vill ba se nu!
men ikväll ska jag och josefin laga sushi, dricka bubbel för att sedan flänga runt på äventyr i gbgs kollektivtrafik och kollektiva boenden
och he är ju int fy skam
annat gött är att jag, mimmi och per far till london på onsdag!
och att jag efter det kommer vara i gbg i typ en vecka och sen ba svänga förbi skell en tväris för att sen ba tågluffa iväg och kanske aldrig komma tillbaka
eller jo kanske komma tillbaka, littegrann
typ till sommarn
ligger och är morgonpigg, förkyld och superpepp på allt
/julio

Kommentarer
Postat av: sus

Woaaaaaaahhh..!! Jag vill se den där filmen med dig å! och följa med på dina äventyr! Du fina kvinna<3

2012-04-21 @ 13:04:01
URL: http://hejsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0