19årskris

okay
jag fick nog för någon dag sedan
klippte av mig mitt hår 10 cm och mjukhemanentade det
hemanent är när man permanentar hemma själv

vet inte riktigt vad jag ska tänka
i förrgår älskade jag det
igår hatade jag det
idag känner jag mig likgiltig
vad är en mimo utan milslångt hår liksom?
vad är rapunsel utan sitt hår?
tappat bort migsjälv lite

försökte knäppa en bra bild men det gick inge bra
så här får ni en dålig med världens äckligaste putmunsmin (se bortom den ba)

känner mig lite som en blanding mellan en cocker spaniel och en småbarnsmamma från sent 80-tal som misslyckades med sin pudelpermanent
en hundmamma

nu ska jag skriva cv och sen ska jag gå ut och andas
p.s, jag har också köpt hultan biljett!!!
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0