hejsan

sitter ba här och känner mig som en kung

arbetsintervju nr. 2 kan jag nu också bocka av från att-göra-listan!
men, funderar lite...

jag behöver hjälp.
har alltså två olika arbetsgivare/arbetsplatser jag kan välja mellan att jobba som personlig assisten åt!
hur sjukt?!
alternativ 1: Skellefteå kommun
alternativ 2: Frösunda
vilket är bättre? vet ni nånting? låt mig höra!
i nuläget känner jag mer för alternativ 1.

ikväll ska jag i vanlig ordning dansa måndagszumba.
sen ska jag hänga ut med några f.d klassisar som det var allt för länge sedan man såg.
kultkultkult.

solen skiner, köpte ett par solrosskor för 5 spänn och snart åkar man till götet också!!
lifvet♥
/mimmi

Kommentarer
Postat av: Hanna Berglund

Skellefteå kommun! Fast dom kan bete sig som idioter ibland, meeeen det överlever man!

2012-02-28 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0