Januarinatt, blött hår och jeans utan underkläder

orke
hade tänkt ta tag i mitt liv imorgon
vet bara inte riktigt hur
"a trenger litt hjelp, takk"

allt jag har gjort sen jag har kommit hem:
- ätit en halv calzone
- packat upp väskorna
- suttit vid datorn
- spelat kinaschack
- spelat kalaha
- påbörjat utrensning av garderoben
- fikat på waynes
mja, det var väl ungefär det

imorgon:
- stiga upp tidigt
- duscha lite
- sy lite
- fixa mitt helvete till rum lite
- rensa garderoben lite
- rita lite
- dra på stan lite
- köpa lite gymkort
om detta nu kallas för att ta tag i sitt liv
hjelp sa jag

februari måste vara den mest lönlösa månaden
bara kallt, tråkigt och jävligt hela tiden
mars kan vi också spola förbi vettja

nu somnar jag sittandes
sov goth
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0