i keep on

förutom att den här bilden framhäver min bicce nåt enormt så visar den även det skuggiga ärret från mitt kortvariga besök i det ca tre meter djupa hålet på hultsfred förra året
kan du se det?
det är det skuggiga området lite nordöst om mitt översta födelsemärke på armen dära
iaf så hoppas jag få riva opp det igen på samma vis som sommaren 2011
FÖR JAG HAR KÖPT HULTANBILLE NU!!!
wowrackabamdamslam
annars så sitter jag och per och "maccar" mittemot varann som vanligt
ett perfekt allahjärtansfirande!
vi har faktsikt varit mer romantiska tidigare idag
det började med att han gjorde frulle på säng åt me
sen fick jag ett handgjort kort i rött papper med oss tu ritade hand i hand där i
sen lagade jag middag åt oss tu som förövrigt fick mig att fundera på en kock-karriär?!?
och han fick sin present bestående av en sömning basilika-planta
a justä, efter det såg vi en dålig film
the art of getting by
nu ska vi ge oss på the future som verkar vara totalt awesome
idag har jag jobbat på dagis för första dagen också
älska dagisbarn
så mycket lättare än alla andra barn
och sötare
längtar så efter att skelltjejerna kommer hit
det pirrar i me!!!
peace och löve till alla
/julia

Kommentarer
Postat av: Clara

saknar dig söt-syrran, och ja jag kan se ärret, och vaah gillade ni inte filmen? tråkit

2012-02-16 @ 23:05:13
URL: http://www.skapaellerattgapa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0