life just passing, flash right thru me

istället för att regelbundet visa fina bilder tagna med min fina kamera så tänkte jag visa några bilder ur mitt photobooth-arkiv
är inte så haj på det där än, men några bilder har man väl allt fått till
nr.1 får bli denna farliga tjej, ytterst mörka ögon, nåt ont i blicken va
nr.2 maskulin, svår och mystisk är ledorden för detta porträtt
nr.3 är en bild med mer rörelse, gollum blir dragen i svansen heter detta mästerverk
4. vi fortsätter med en imitation av emmas oförglömliga "omvända-strypar-zacke-posen"
5. det första besöket i mitt arkiv tillkom medan jag var på toabesök, "tjejen som vet hur man får till det" heter bilden
6. tycker om att det ser ut som att vi har hamstereffekten igång, MEN HE HA VI INT
7. #försökersegulligutpillarpåhårspännet
8. tre musketörer i båset innan balunsen, testa rökmaskinen va
9. skrattfest på familjemiddag, papi ska då alltid va värst
10. försökte va bakis-"fin"
11. sånt vi gör när vi inte poppar popcorn och ser svanprinsessan
12. ett perfekt exempel på min dåliga hållning, är ganska säker på att jag inte gör till mig
13. och här ligger jag nu
väldigt ont i halsen och knappt någon röst
men lika glad för det är jag
för jag:
1. har bott i gbg ett halvår nu och insett att jag tycker om den här stan jättemycket
2. det är vår här nu, ganska gröna gräsmattor, sol, typ 10 grader och absolut ingen halsduk
3. jag har skaffat många fina, roliga och smarta nya kompisar här som jag inte fattar hur jag kunde va utan innan
4. och mina älskade, efterlängtade och ba bästa skell-tjejer ska ju komma hit om bara några dar!!!
5. jag bakade bajsgoda kakor idag med mitt egna recept
6. jag har mer än hälften kvar av sista satc-säsongen
livet är helt enkelt gött nu
förutom att jag fått många klagomål om att min skellefteiska börjat fadea in till en skell/gbg-mashup
måst ju fixas till innan tjejorna kom hit
KOM HIT
<3
/jules

Kommentarer
Postat av: suuuus

du ä ju ba typ det finaste som finns<3

2012-02-26 @ 04:13:06
URL: http://hejsusa.blogg.se/
Postat av: Mimåne

får lite ont i magen för att jag saknar dig så mucho. Bäst äru<3

2012-02-26 @ 12:17:57
Postat av: joffe

asså elvan? jag satt och fundera hur länge som helst ba "har bilden en effekt över mig?" men fick tyvärr förstå att jag är faktiskt sådär ful....

2012-03-01 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0