one thing is that i'm wild

så himla fin bra og konstig film
jag är ju vikarie på dagis och skolor och sånt nuförtiden
men idag fick jag inget jobb för det är ju sportlov för alla kids här i gbg
så jag har en ledig dag hux flux
igår innan jag började på caféjobbet så gick jag på upptäcksfärd
upptäckte masthuggskyrkan och vad högt uppe den låg
såg över hela gbg typ
det var fint :')
kände mig som en karaktär i en film som går ut och hittar sig själv
jag och per har en bra deal
han gillar att kamma mitt hår
och jag älskar att bli kammad
sånt brukar vi ha för oss
det är mys
två gulliga bilder och en ondskefull önskning jag hittade på tumblr
jag känner mig lite som den där tigern ganska ofta
ba mysig och mjuk typ
btw så är typ varm ostmacka med tomat det bästa som finns
och jag tycker du blev jättefin i håret mimo!!
/julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0