saw u by the starlight


ser framemot att se på hultish!!
idag har jag haft nackspärr men som tur är också en emma som kunnat trycka spikmatta påmä
förutom sånt skönt så har vi ätit fetaste moset evva, sett AT och allmänt flamsat på som vanligt
älskart<3
just nu har jag samma pirr som man hade inför julafton som lit'n
imorgon kommer världens bästa presenter hit by train
ser framför mig hur jag och emma kommer stå på tågstationen med skyltar och sen hur vi alla kommer dansa runt i ring av glädje
sen hand i hand gå och köpa mackedonken-mat och slafsa i oss samtidigt som vi ler i samförstånd
"we belong together"
/julio

Kommentarer
Postat av: anna raa

dör, tanken på att jag inte kan vara med er...........

du, dom och ni är finast, lev för mig i gbg och krama varann hårt

2012-02-29 @ 23:38:00
URL: http://error-terror-error.blgospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0